Klacht: Paspoortnummer wordt niet gecontroleerd een farce

op 09 mei 2017 over Esta in de categorie Reizen Algemeen

Omdat er twee letters omgedraaid stonden op mijn Esta aanvraag verkeerd stonden werd deze niet goed gekeurd .
Omdat de Esta site onder construction was kon ik geen nieuwe aanvragen dit was op Koningsdag .
Vind het belachelijk dat je ergens geld voor moet betalen wat geen eens gecontroleerd word , we praten over een visum voor de verenigde staten .
Doordat ik geen visum meer kon krijgen en mijn vrouw en ik het niet zagen zitten om mijn kinderen (4) en mijn vrouw vooruit te sturen en ik dan 1 tot 3 dagen later naar de VS zou komen is onze vakantie naar de VS in het water gevallen .
Het reisschema zou helemaal opdien gemaakt moeten worden .
Begrijp niet dat dit kan er zijn zo veel regeltjes voor diverse bevolkingsgroepen die naar de VS willen reizen en deze Esta is gewoon nep dus geldklopperij .

Dat word lastig denk ik vakantie die in het water is gevallen door pure pech .
Als de site niet onder constuction had geweest had het probleem nog opgelost kunnen worden .
Blijft dat zo iets volgens mij gewoon gecontroleerd moet worden .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esta

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Langeweg97