Klacht: geweigerd op vlucht naar toronto door verkeerd invullen van het digitale aanvraagformulier voor een inreisvisum. We hadden de o met de 0 verward

op 18 september 2017 over Esta in de categorie Reizen Algemeen

Gisteren zou ik met man en schoonvader naar Toronto vertrekken om a.s maandag de uitvaart bij te wonen van de tante/schoonzus. We hadden alle drie een establishment inreis visum aangevraagd en gekregen. Bij het inchecken, bleek mijn visum nummer niet overeen te komen met mijn document nummer in mijn paspoort. De o was met de 0 verwisseld. Daardoor kon ik niet ingecheckt worden. We hebben toen geprobeerd om met de telefoon een nieuw esta visum aan te vragen, maar dit kregen we niet tijdig binnen. Omdat de incheck balie sloot, zat er voor mij niets anders op dan met de trein naar huis te gaan, en mijn man en schoonvader moesten de reis naar Toronto alleen maken. Hier door kon ik de uitvaart van mijn tante tot groot verdriet en teleurstelling niet bijwonen. En kan ik zien of ik het geld voor het ticket (€1000) nog ergens op kan verhalen

Als ik het geld voor het ticket vergoed krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esta

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door limaro