Klacht: Pas op voor kpn

op 11 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Maanden geleden was mijn toestel defect gegaan. Vanuit mijn extra verzekering kreeg ik van de kpn een nieuw toestel. Het oude toestel moest ik via een meegestuurde retourdoos via de post terug sturen. Dit heb ik ook gedaan. Ik had het doosje nog afgeplakt met wat tape zodat het met de post niet open kon gaan. Daarna niets meer van kpn gehoord. Maanden later wordt er ineens een doosje met bijgeleverde brief bezorgt. In de brief stond vermeld dat ik niet het juiste product had geretourneerd en dat ik daarom 275 Euro moest betalen. Verbaasd opende ik het pakje en daar zat een voor mij geheel onbekende autolader in. Ik heb toen direct de kpn gebeld om te vragen hoe dit zat. Medewerker was zeer begrip vol en beloofde mij het uit te zoeken. Toen ik aangaf dat ik aangifte van diefstal wilde doen werd mij gevraagd dit niet te doen. Na enkele weken verscheen de 2e brief dat ik het geld moest betalen want ik had het verkeerde product geretourneerd. Weer naar de kpn gebeld en het advies gekregen een klacht in te dienen. Nou daar kreeg ik vandaag reactie op. Klacht afgewezen reden het juiste product is niet geretourneerd. Ja duh daar gaat het ook over. Ik voel mij in het geheel zo belazerd. Kpn zet mij eigenlijk neer als misdadiger dat ik het toestel niet terug gestuurd zou hebben. Je voelt je als consument eigenlijk klem gezet. En dan denk ik zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Laten weten het eens omdraaien. Stel een medewerker van kpn heeft bewust mijn telefoon achtergehouden en hiervoor een opladen in de plaats gedaan. Allemaal speculatief natuurlijk maar dit valt evenmin te bewijzen dat het niet zo is als dan dat ik een opladen zou hebben teruggestuurd. Het enige verschil is wel dat 275 Euro voor kpn een lachertje is en voor een hard werkende vader van 3 kinderen een hele hoop geld.

Wanneer kpn meer vertrouwen uit richting hun klanten. Dat kpn mij het voordeel van de twijfel geeft en met een eerlijke oplossing komt

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dremoanne