Klacht: PAS OP! Pakketjes komen niet aan dmv valse handtekening

z.c op 30 november 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

bestelling bij de mediamarkt gedaan twv 4000 euro (mediamarkt 62208823). Pakket is nooit aangekomen want jullie chauffeur Angelo heeft blijkbaar een valse handtekening gezet en de goederen nooit afgeleverd (of verkeerd adres). Uit nader onderzoek geven jullie aan dat Angelo verklaard de goederen om 18:23 aan mij persoonlijk in het openbare portiek te hebben overhandigt maar dat kan niet waar zijn want ik was nog niet eens thuis. Mijn vader hield de wacht tot 19:00! Er is gewoon sprake van pure fraude en met een valse handtekening kan men dus alles maken.

pakket geleverd anders geld terug (van wie maakt me niks uit Mediamarkt of Dynalogic) maar niet komen een valse handtekening (wat schijnbaar niet meer dan een streepje is)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 09 december 2021 om 09:57 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend te horen dat u producten niet juist zijn geleverd. Wij zien dat hier een onderzoek is uitgezet naar onze afdeling schade en vermissingen. Zij hebben dit in behandeling en zullen u hierover nader informeren. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Sandra
Dynalogic WeCare-team

z.c

Heeft op 13 december 2021 om 10:21 geantwoord

De goederen zijn pas na heel veel aandringen van mijn kant door de media markt vergoed. Media markt ging pas overstag NADAT ik politie aangifte had gedaan. van Dynalogic kan je 0 oplossing verwachten want ja jullie chauffeur Angelo tekent zelf \"even af\" en dan ben je ervan af. En de klant spullen kwijt. Ik raad dan ook niemand aan om met jullie in zee te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door z.c