Klacht: pas is niet opgezegd

op 01 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie mijn vorige klacht uit 2012. NS zegde toe het voordeelurenabonnement op te zeggen per 1 aug 2012 en resterende bedrag terug te storten. Onlangs nam ik weer eens de trein en kwam er tot mijn verbazing achter dat ik nog steeds een voordeelurenabonnement heb. Nadat ik mijn rekening nageplozen had, bleek dat niet alleen de NS zijn toezegging niet nagekomen was, maar ook dat er voor 2013 weer 60 euro afgeschreven is.

Gewenste Oplossing:

restitutie van het abonnementsgeld vanaf augustus 2012 en een extraatje (ik ben nu weer uren bezig om alles op een rijtje te zetten) zou ook niet misstaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is door NS Klantenservice per e-mail beantwoord. Voordeelurenabonnement alsnog met restitutie opgezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door makcox