Klacht: pas de dienstregeling aan bij structurele vertraging

op 24 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

127 Oosterhout Breda
omstreeks 13.20 uur op dinsdag 24 mei

Bus heeft 10 minuten vertraging en daardoor heb ik mijn overstap net gemist. Dit gebeurt vaker en andere reizigers zeggen dat deze bus altijd vertraging heeft.

Herzie de reistijd of pas de dienstregeling aan op 9292, want dit is ronduit kwalitatief uitermate teleurstellend. Dat begrijpt u wel hoop ik.

ik bij een accurate planning en wanneer ik weet waar ik aan toe ben. Dus bij tijdige communicatie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 13:35 geantwoord

Beste Liselot,

Niet leuk om te lezen dat je vandaag je aansluiting hebt gemist omdat de bus 10 minuten vertraging had. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je signalering over de vertraging en over het aanpassen van de dienstregeling intern doorgegeven zodat dit meegenomen kan worden in de evaluatie. Als de aansluiting die je hebt gemist een bus is, dan wil ik je het advies meegeven om bij de chauffeur aan te geven dat je moet overstappen. De chauffeur kan contact opnemen met de andere bus en vragen om op overstappers te wachten.

Excuses voor het ervaren ongemak van vandaag.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door LDujardin