Klacht: parkeren en transfer naar en van schiphol

op 16 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Na aan komst op de parking waar wij volgens een E-mail van Corendon in konden shaken en de koffers achter konden laten ging het hier al mis door een storing met de p.c. vervolgens werden wij naar een andere locatie verwezen om te parkeren dit ging allemaal zo snel dat wij met goed verzoen geen tijd hadden om over te stappen . Dan de reis richting Schiphol deze ging met zo een snelheid dat een van de mede passagiers aan de chauffeur vroeg of hij al eens met de bus op de kop door zo’n bocht was gegaan en of het wat rustiger kon ,als klap op de vuurpijl werden wij gewoon bij de aankomst hal gedropt en moesten dus een heel eind terug lopen naar de vertrekhal en dat s’ nachts om p.m. 1.00 uur . Na een super vakantie op Rhodos en een goede vlucht heen en terug stond er een bus voor 50 personen klaar om 80 personen te vervoeren richting parkeer plaats de instap was al een crime maar de grootste verrassing moest nog komen en dat was het zoeken naar de auto wat een half uur in beslag heeft genomen en wij waren niet de enigen met ons nog twee klanten als oplossing is een van de heren met een busje rondjes gaan rijden om te helpen zoeken ook een gelegenheid om van een toilet gebruik te maken was er niet deze was stuk na men zij maar naar veel aan dringen mocht mijn vrouw er toch gebruik van maken dus bleek deze NIET stuk te zijn . Al met al is het parkeren jammer genoeg bij Corendon dus geen succes en gaan wij dit ook niet weer doen daar wij voor het zelfde geld een betere parkeer gelegenheid en service gewend zijn en dit ook in de buurt van Schiphol.

Wij zijn echt geen mensen die alleen maar klagen wij willen ook graag laten weten dat de transfer op Rhodos van en naar het hotel prima geregeld was en de hostess al in de bus ons van alles over het eiland vertelde wat voor reizigers welke voor het eerst op het eiland waren een zeer welkome info was daar wij er al 12 jaar komen en dus al het een en ander van het eiland weten was dit ook voor ons een mooie bijkomstigheid . De vlucht heen en terug was prima de service begeleiding van stewardessen en cabine personeel is best een pluimpje waart al met al is het vliegen met Corendon voor ons een succes. Het hotel waar wij waren Callypso Pallas komen wij nu 12 jaar en kunnen jullie alleen maar adviseren deze in jullie assortiment te houden daar het personeel altijd correct en vriendelijk is het enige wat ons op valt na dat wij twee keer met Corendon naar dit hotel zijn gevlogen dat tegen bij betaling ons een andere kamer werd aangeboden maar voor de rest niets dan LOF . Het eten is er prima wij vinden wie hier over klaagt thuis niets gewend is en over het drinken maar niets te zeggen in een woord SUPPER. Dit alles geld ook voor Callypso Beats natuurlijk daar gasten van Pallas ook hier hun natje en droogje kunnen halen .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.J. Mol