Klacht: Parkeerkaart efteling

op 12 augustus 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

Gisteren een onwijs leuk dagje efteling gehad! Wij kwamen rond 12:30 uur aan op parkeerterrein, waarna we nog drie kwartier in de file hebben gestaan om een parkeerplek te bemachtigen. Eenmaal een parkeerplaats te hebben bemachtig stonden we ergens in een achter gelegen weiland geparkeerd. Helemaal netjes verzorgd niets mis mee. Ik nog gevraagd aan een verkeersregelaar of ik een parkeerkaart moest kopen, deze vertelde mij dat dit moest. Bij binnenkomst gelijk parkeerkaart gekocht. Savonds terug naar de auto gelopen, zagen wij echter dat het hele parkeerterrein vast stond met mensen die eruit wilde, we hadden ons borst al nat gemaakt dat dit heel lang ging duren. Bij het achter gelegen weiland aangekomen zagen we dat wij via een andere uitgang, via kaatsheuvel eruit mochten, super fijn natuurlijk! Ik tegen een verkeersregelaar gezegd dat ik nu wel parkeerkaart had gekocht maar deze dus niet nodig had, de man vertelde mij ja daar kan ik niets aan doen. Nu heb ik dus een parkeerkaart gekocht voor 10 euro die ongebruikt is. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar de efteling de mevrouw vertelde mij dat ze er niets mee kon, en ik hem later ook kan gebruiken. De parkeerkaart is tot 31 januari beschikbaar, de efteling is vrij prijzig, ik kom daar niet elk half jaarjaar. Toen ik daar eenmaal op reageerde hoorde ik niets meer van ze, efteling klantvriendelijk? Nou niet dus!

Dat ik mijn parkeergeld terug krijg, of dat ik een compensatie krijg!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marinca94