Klacht: Parkeer gedrag bezorgservice

op 24 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik Ben absoluut niet te spreken over parkeergedrag bezorger. Vanavond (24 juni 2016 om ca. 20.00 uur) in de Hart Nibbrigkade te Den Haag stond een wagen van AH zodanig geparkeerd dat auto’s niet door konden rijden en dit was totaal niet nodig omdat er genoeg parkeer gelegenheid was bijna voor de deur waar bezorgd moest worden. Als er geen parkeer plek is, Dan is het een ander verhaal en kan ik hues wel even wachten maar dat was vanavond niet het geval en dat maakte me erg kwaad. Het duurde ontzettend lang, eerst moest in de auto alles uitgezocht worden wat erg lang duurde, toen moesten er drie kratten een voor een naar binnen gebracht worden en toen ging hij weer naar binnen wat nog langer duurde, waarschijnlijk om eea af te handelen. Ondertussen had ik de bezorger in kwestie hier wel over aangesproken, dat hij het niet kon maken mensen zo lang op te houden terwijl hij gewoon bijna voor de deur had kunnen parkeren en iedereen gewoon door had kunnen rijden, dat hij daar voortaan rekening mee moest houden. Hij riep van alles en trok zich er niets van aan. Toen kwam hij eindelijk terug en om nog meer te jennen ging hij heel langzaam de auto dicht maken, langzaam instappen en nog even wachten voor eindelijk weg te rijden. Ik heb het nummerbord genoteerd: 3-VSJ-73 en er stond ook nog een groot Nummer op de wagen tw: 646. Ik vind dit soort gedrag totaal niet nodig en ongepast en doet de naam AH geen goed. Doe al heel veel Jaren mijn boodschappen bij AH maar dit geeft een naar smaakje. Hoop Dan ook dat hier iets mee gedaan wordt zodat in de toekomst mensen niet onnodig zo Lang op worden gehouden en ik stel het ook op prijs als ik iets hoor hierover. Bedankt

Dat deze bezorger in kwestie hier op aan gesproken wordt en dit in de toekomst niet weer doet. Weet niet hoe het met de andere wachtenden zit maar ik kwam thuis vanuit het Zuiden van het land.. Als hij er niet had gestaan was ik voor achten thuis geweest, nu was het half 9. Ik Ben hier nog ontdaan over en wil hier ook een reactie over krijgen van AH.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MLamaker