Mijn Klacht:
Gister 30 september is er iemand van dhl bij mij aan de deur geweest maar er was niemand thuis. Ik heb netjes een kaartje in de brievenbus gekregen dat ze op 1-10-2014 dus vandaag tussen 14.00 en 18.00 zouden komen, ben extra de hele dag thuis gebleven maar helaas mijn parfum is nog niet bezorgd, terwijl mijn status bij douglas op geleverd staat!! En wil toch echt mijn parfum waar ik voor betaald heb!
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn parfum alsnog krijg!

