Klacht: parasol – afhandeling niet klantwaardig

op 05 september 2016 over Leisure life outdoor bv in de categorie Outdoor winkels

Onze parasol hebben we welgeteld 5 keer gebruikt. In de winkel is de keuze op deze
parasol gevallen, hij zou in de horeca worden gebruikt, en met de granieten voet een topproduct.

In de middag, waaide hij kapot, over de schutting van de buren. Omdat mijn zwangere vrouw niet alleen kon tillen hebben de buren geholpen. Nadat dit was gedaan zijn er foto’s gemaakt, uiteraard niet
zoals deze uitgeklapt stond.

Na een maand geen reactie te hebben gehad, geen oplossing, en vele malen zelf contact opnemen, kwam als reactie: fout gebruikt, geen garantie, en succes verder.

Onze reactie hierop;
– dat we al een maand geen parasol hebben
– dat we op zijn minst wilden weten wat nu

Een voorstel om een nieuwe aan te schaffen (a 200 euro)! We hebben zelf maar gezocht naar opties, en wat bleek, de fabrikant levert het deel wat kapot is, en oordeelde dat het onder garantie viel. Het nieuwe onderdeel kost: 39 euro….

Een klacht bij de geschillencommissie levert niets op, want ze zijn daar opvallende genoeg geen lid van.

Ik ben nog nooit zo teleurgesteld in een bedrijf en de afhandeling. Mijn vrouw is hoogzwanger en heeft de hele zomer geen enkele keer in de tuin kunnen zitten. We hebben bij dit bedrijf voor meer dan 1000 euro aan tuinmeubelen gekocht.

We voelen ons opgelicht en kunnen er niet bij dat er zo met mensen wordt omgegaan.

Op dit moment reageren ze niet eens op emails.

Ik wil mijn geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leisure life outdoor bv

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leisure life outdoor bv nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandern