Klachten over Leisure life outdoor bv

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Leisure life outdoor bv zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Leisure life outdoor bv in de categorie Outdoor winkels

0 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

parasol - afhandeling niet klantwaardig

Klacht van op 05 september 2016 over Leisure life outdoor bv in de categorie Outdoor winkels

Onze parasol hebben we welgeteld 5 keer gebruikt. In de winkel is de keuze op deze parasol gevallen, hij zou in de horeca worden gebruikt, en met de granieten voet een topproduct. In de middag, waaide hij kapot, over de schutting van... Lees meer

Heel vervelend dat je bij aanschaf niet realiseerd dat je een kwart van dat bedrag over de balk gooit. Je betaald uiteindelijk een kwart meer voor een bioscoopkaartje via deze bon. Een bon van 10 euro (normaal is dit een... Lees meer

We kopen bij Jumbo bioscoop cadeaucards, lijkt handig. Maar doen we dus nooit meer! Een film van 9euro met 3D toeslag van 2,5euro kost dus 11,50 euro. Met gebruikmaking van de card moesten we per kaartje 12,50euro afrekenen. Bij een kinderfilm is het... Lees meer