Klacht: Pampers luiers wel betaald niet geleverd

op 13 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 dec. heb ik pampers besteld en betaald. Blijkbaar is de betaling niet goed doorgekomen en wacht ik nu nog steeds op mijn luiers (2 weken later).
Ik heb een mail ontvangen een week geleden dat het in behandeling is (als een reactie op een mail die ik zelf heb gestuurd) maar bij mijn bestellingen staat nog steeds ‘in behandeling’.

Gewenste Oplossing:

Zsm levering van de luiers en een tegemoetkoming of tegoedbon. Ik heb nu nl elders (duurdere) luiers moeten aanschaffen omdat ze op waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 januari 2014 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

13-01-2014 Afdeling Customer Care/Webcareteam heeft het opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Door1979