Klacht: Pakketten ter waarde van 25 euro

op 02 oktober 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 31 sept waren de pakketten ter waarde van 25 euro op en dit al om half tien in de ochtend. Veel mensen worden teleurgesteld. Geef iedere betalende klant een kleinigheidje mee. Vorig jaar was het hetzelfde. Ga deze acties niet meer doen. Een besteding van 5 euro en dan een pakket ontvangen van een waarde van 25 euro. Gooi dan het bedrag van 5 euro naar 12,50 en geef dan een pakket uit. Inprincipe zeg ik geef een kleinigheidje aan de betalende klant.
Personeel in de winkels worden boos benaderd terwijl zij hier niets aan kunnen doen. Ik ben in Velp geweest en kijk de dames hier niet biis voor op aan maar wel de hogere hand hoop dat dit volgend jaar opgelost wordt.. mevrouw Schiphorst.

Gewenste Oplossing:

Als de klant tevreden gestel wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant laten weten dat onze Dierendagactie zo succesvol was, dat alle pakketten binnen no-time op waren. Een aantal winkels heeft nog wat alternatieve pakketjes samengesteld, maar met een lagere waarde dan wij hebben beloofd (€ 25,00). We begrijpen de teleurstelling en nemen alle feedback dan ook mee voor een volgende actie.

Alle klachten die gemeld zijn door jkelderman60@gmail.com