Klacht: Pakketten komen niet aan.

op 31 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste UPS,

Ik probeer jullie op alle mogelijke fronten te bereiken maar tevergeefs,

Factuur nummers:
20214180294 / 20214199108 / 20214300726 / 20214271016

Pakketnummers:
1Z2271156894811344
1Z2271150490966902
1Z2271150494722515

De volgende pakketten zijn niet geleverd:

1. 1Z2271156894811344
Dit pakket heeft langer dan 20 dagen bij de douane gelegen. De ontvanger wilt het pakket nu niet meer. Ik heb contact met UPS opgenomen, en het pakket zou retour komen. Ik heb vervolgens twee maanden gewacht en vervolgens krijg ik een bericht van de ontvanger dat ze het pakket hebben ontvangen in zeer slechte staat.

2. 1Z2271150490966902
Dit pakket is niet aangekomen bij de ontvanger. Ik heb hier 3 x over gebeld. UPS heeft 3 keer gezegd dat het geregeld zou zijn. De ontvanger heeft zelfs naar UPS gebeld. Vervolgens is het retour gekomen en hebben we daar ook een factuur voor gekregen, belachelijk!

1Z2271150494722515
Pakket is ook retour gekomen, omdat er geen volgens UPS geen invoice bij zat, deze zat er wel bij!

Graag voor de bovenstaande facturen ontvangen wij het geld terug.

4 creditnota's van bovenstaande factuurnummers

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 31 mei 2021 om 10:52 geantwoord

Beste Lisa,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact wil ik u adviseren een claim in te dienen voor de niet ontvangen paketten.
Bij deze claim zal UPS een onderzoek starten naar de zending, zie de link hieronder.
Voor de facturen wil ik u adviseren contact op te nemen met de Financiële afdeling.
U kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of bellen naar de klanten service op 020 5040 500
en kiezen voor optie nummer vijf ze zijn open van 9:00 tot 12:00 uur maandag tot vrijdag.
Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected]

Ik wil u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant.
We werken eraan om de klanten service beter te krijgen.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 02 juni 2021 om 09:40 geantwoord

Jammer dat ik wéér van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De oplossing is 4 creditnota's, niet 2 emailadressen waar ik weer contact mee moet opnemen.
Momenteel ben ik hier al 2 ! maanden mee bezig. Bijzonder slechte service dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa van der Voort