Klacht: Pakketje nooit geleverd

op 10 juli 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meer dan een maand geleden een bestelling geplaatst (411894042) en nog steeds niet ontvangen en het is nergens te bekennen. Meerdere keren contact opgenomen en nu dat het duidelijk is dat het pakketje zoek is geraakt of nooit verzonden is geweest negeren ze en krijg ik geen antwoord meer. Hun service is echt heel slecht en had dit niet verwacht van Asos en ben ook heel teleurgesteld.

Ik heb het pakketje nooit ontvangen en het is ook nergens te bekennen ook niet bij de buren…ik wil gewoon mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RochelleK