Klacht: Pakketje niet ontvangen, geen reactie op mail (Bestelnummer:1911151134683039)

Britta Vonk op 03 januari 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag

Op 20 november heb ik een bestelling gedaan. Op 4 december is mijn pakketje in Nederland aangekomen. Dat heb ik nog kunnen inzien via mijn bestellingen. Ik had verwacht het pakketje binnen 2 weken na aankomst in Nederland wel te hebben ontvangen. Helaas niet. Daarom ben ik weer gaan kijken naar mijn status en nu zie ik 4 december niet meer staan en ik kan mijn pakketje niet traceren. Terwijl ik wel kosten track en Trace heb betaald.
Ik heb 5 dagen geleden een mail gestuurd naar light in the box. Met de vraag waar mijn pakketje is en wanneer im die kan verwachten. Maar geen reactie op mijn mail gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn pakketje heb ontvangen. En anders wil ik graag mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Britta Vonk