Klacht: Pakketje niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni heb ik iets op internet besteld zou 14 juni bezorgd worden was de hele dag thuis maar niemand heeft aangebelt of is geweest ook geen kaartje in de bus .zie wel bij track en trace dat het is afeleverd werken daar oplichters zie veel berichtjes met hetzelfde probleem.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb ontvangen zsm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 juni 2016 om 09:52 geantwoord

De buren op 38 hebben ook geen pakketje ontvangen!en hebben ook ern hele andere achternaam dus dat klopt niet.heb alsnog mijn pakket niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie1957