Klacht: Pakketje niet geleverd

op 17 oktober 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb op maandag iets besteld bij Ici Paix, dit zou de volgende dag worden bezorgd. Na lang wachten heb ik vrijdagochtend de klantenservice gebeld, hier werd mij verteld dat het pakketje kwijt was en dat er contact met mij zou worden opgenomen. Dit gebeurde niet, vervolgens heb ik de klantenservice zelf gebeld. Hier werd mij verteld dat het pakketje terug gaat naar het sorteercentrum, vervolgens wordt het weer naar mij opgestuurd, dit kan meer dan een week duren. De klantenservice is niet erg behulpzaam. Dit is de derde keer dat ik iets besteld heb bij Ici parix, en alle drie de keren is er iets mis gegaan met mijn bestelling. Dit was de laatste keer voor mij. Nu afwachten of ik mijn pakketje nog ga krijgen..

Graag zou ik een vergoeding ontvangen. Een extra cursus voor de telefonisten zou ook niet overbodig zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline_44