Klacht: Pakketje niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje niet geleverd en wel afgetekend door chauffeur onder mij naam .
Gls zegt dat de chauffeur het pakje bij de buren heeft afgegeven maar die zeggen weer van niet.
Chauffeur is 2 keer overdag terug geweest bij de buren die overdag niet thuis zijn dus dat heeft ook geen zin gehad.
En nu zeggen ze bij gls dat ik 3 keer niet thuis ben geweest en dat pakje bij de buren ligt waar het volgens die buren dus niet ligt snapt iemand het nu nog ik niet
Ps ook geen briefje in de bus gehad dat het ergens anders was geleverd

Gewenste Oplossing:

Pakje afleveren op eigen address niet meer zelf tekenen door chauffeur als het niet is gelever op adres
of pakje afgeven op de daarvoor bestemde afhaal plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Alex.r