Klacht: Pakketje niet afgeleverd zoals DPD zegt

op 17 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 17maart2020 zou mijn pakketje zijn afgeleverd op mijn adres. Aangezien we echt thuis waren in deze tijd dat we verplicht thuis moeten zijn, weet ik zeker dat het niet zo is. De zender van het pakketje heeft een zogenaamd bewijs ontvangen van DPD, maar daar staat alleen een streep als handtekening. Geen naaminitialen of iets anders dat je kan herleiden waar het pakketje is geleverd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje terecht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 maart 2020 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yolande,

Bedankt voor het melden van jouw klacht.
Ik betreur dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.
Ik adviseer je om nogmaals contact op te nemen met de verzender, die kan via onze zakelijke afdeling een onderzoek opstarten.
Het onderzoek verloopt geheel tussen de verzender en onze zakelijke afdeling.
De verzender kan indien nodig ook een claim indienen. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

DPD Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door YolandeSep