Klacht: Pakketje niet afgeleverd wel betaald

op 26 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou vandaag 25-05-21016 volgens ligt in the box om 11.40 uur zijn afgeleverd, maar dat is dus niet het geval. Ik probeer ook op mijn account te komen maar dat lukt ook niet meer. Ik had mijn account opengelaten toen ik op werk was, en toen zag ik dat mijn pakketje is afgeleverd, wat dus niet zo is. Ik heb en aantal keer mijn wachtwoord geprobeerd te veranderen, maar krijg geen mail bevestiging. Ik heb betaald via ideal, wil mijn geld terug. Het bedrijf is onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Of als ik mijn bestelling terecht is anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 mei 2016 om 23:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pinas.

Harteliojk dank voor uw reactie op klacht.nl

De mededeling dat u bestelling is gearriveerd is een automatische mededeling die helaas vaak te vroeg wordt verstuurd. Hiervoor onze excuses.
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd met ons contact opnemen via de volgende informatie:

Hoe kan ik contact met lightinthebox opnemen?

https://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Wij zijn dus prima bereikbaar

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Pinas