Klacht: Pakketje kwijtgeraakt door POSTNL

op 24 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Enige tijd geleden heb ik een pakketje laten bezorgen uit het buitenland. De bezorg datum was nog niet zeker dus kon van te voren niet weten wanneer het bezorgd zou worden. Een bezorger van POSTNL is aan de deur geweest maar er was op dat moment helaas niemand thuis. Er is netjes een brief in de brievenbuis gedaan dat ik het op kon halen bij het postkantoor. Daar aangekomen is het volgens hun nooit bezorgd. Nu loopt er al enige tijd contact met postnl over het kwijtgeraakte pakket. Maar naar heen en weer gebel en emails is er nog steeds niks uitgekomen. Dit duurt nu al langer dan een maand.

Geld terug

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter: @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.Met vriendelijke groet,PostNL Webcare

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frdns