Klacht: Pakketje buiten laten staan zonder aangebeld te hebben of bericht in de brievenbus

chris reutelingsperger op 19 februari 2021 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg woensdagavond 17 februari dat een mail van Amazon dat er een pakketje afgeleverd was op mijn adres. Er was niet aangebeld en er lag geen briefje van afgifte in de brievenbus. De dag erna ontdekte ik bij toeval het pakketje in de struik bij onze voordeur. Het pakketje was nat maar gelukkig niet beschadigd. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

De GLS chauffeur hier op aanspreken en zeggen dat dit echt niet kan. Waarschijnlijk is dit zijn manier van werken en is dit voor zowel uw klanten als de reputatie van GLS schadelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris reutelingsperger