Klacht: Pakketje als geweigerd wegens beschadiging in Tracking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje staat als geweigerd wegens beschadiging in Tracking van GLS.
Er is niemand aan deur geweest, pakketje zou tussen 8:30 uur en 11:30 uur bezorgd worden en de wijziging werd om 15:16 uur doorgevoerd.

U begrijpt dat ik dit niet snap, ik erg boos ben en mij wel twee keer zal bedenken voordat ik gebruik maak van de dienstverlening van GLS… Daarnaast zijn ze onbereikbaar via de telefoon en vertrouw ik niet op contact formulieren e.d. omdat men een eerdere keer pas na 3 weken contact opnam.

Gewenste Oplossing:

Als de goederen onbeschadigd bezorgd worden of de onkosten volledig vergoed zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Casaboontha