Klacht: Pakketbezorger is niet geweest

op 21 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister zou ik een pakketje via UPS ontvangen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik via de track & trace code door dat er niemand aanwezig was om het bij af te geven en dat ze het vandaag weer proberen.
Klein detail is alleen dat de bezorger helemaal niet is geweest.
Ik heb dit nog gecheckt zodat ik zeker weet dat het niet aan mij lag.

Na telefonisch contact met UPS te hebben gehad vertellen ze mij doodleuk dat het pakketje dan vandaag op de zelfde dag binnen komt.
Hier zit echter het probleem, ik heb dat pakketje aan het begin van de middag nodig en niet aan het eind.
Via de telefoon krijg ik te horen dat er niks aan te doen is.
Dit terwijl het vrij helder is dat de fout bij UPS ligt aangezien hun bezorger gewoon niet op komt dagen.

Ik ben tevreden als ik voor vanmiddag mijn pakketje binnen heb.
UPS maakt een fout waardoor een klant een probleem heeft en zegt dan dat ze er niks aan kunnen doen.
Dit lijkt mij een vreemde manier van zaken doen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 december 2017 om 12:46 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center met referentie nummer 1-79894503996 . Zij zullen gaan onderzoeken wat de beste manier is om uw klacht op te lossen en u zult hiervoor door het center telefonisch gecontacteerd gaan worden.

UPS Social Media Team

Heeft op 21 december 2017 om 13:25 geantwoord

Ik heb al 2 keer contact gehad met iemand en elke keer word mij verteld dat ze hun best doen.
UPS maakt een fout maar doet er niks aan om dit goed te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door dnsrwl