Klacht: Pakketbezorger fockt hond op

op 08 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Om 14:00 kwam er een pakketje binnen voor mij. Een pakket bezorger komt het pakketje afgeven, waardoor ik mijn hond bewust in de woonkamer laat, omdat ik in de ziektewet zit en hem dus minder goed kan begeleiden etc. Hond is hartstikke braaf hoor, maar springt soms uit blijheid op mensen en dat wil ik in dit geval zeker niet.

Terwijl de pakketbezorger mijn handtekening laat zetten zie ik hem agressieve, uitdagende gebaren maken naar de hond, die bij het raam aansloeg omdat er iemand op het pad kwam. Waarop ik duidelijk zeg tegen de bezorger dat de hond hier alleen maar opgefockter van wordt. (Dit werd de hond ook)De bezorger stopt wel. Maar ik ben nog al geirriteerd, omdat ik niet snap waar hij het lef vandaan haalt om mijn hond zo te benaderen en op te fokken. Ik vind dit geen stijl van de bezorger!

Ik vind dat postbodes een protocol moeten hebben, waar zij zich aan moeten houden. Bijv. Omgangsregels met dieren. Laat dieren van een ander met rust. Geen agressieve/uitdagende handgebaren naar hond, waar dan ook.
Omgangsregels met mensen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 09 augustus 2017 om 09:39 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Ik heb uw klacht doorgezet naar ons aflevercenter met referentie : 1-67059968212 .

Zij gaan de klacht onderzoeken en zullen de chauffeur aanspreken op zijn gedrag. U zult zo spoedig mogelijk door hen worden gecontacteerd met feedback over uw klacht.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Roxiee