Klacht: Pakket zoek

op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket vanuit Polen verstuurd op 31-01-2018
Aangekomen in sorteercentrum Herne-Boernig op 02-02-2018
Laatste scan is toen ook uigevoerd.
Sindsdien is er niets gebeurd.
Het is inmiddels 19-02-2018
Pakket weegt 69kg
Eindbestemming is Nederland.

Diverse malen gebeld maar er wordt iedere keer gewezen naar de opdrachtgever de Pool die het verstuurd heeft.
Hij heeft formulier ingevuld en naar UPS gestuurd… tot op heden nog steeds geen reactie van UPS.
Als ontvanger zou ik graag willen weten waar mijn pakket blijft.
UPS is zeer laks en totaal niet hulpvaardig om de ontvanger te helpen om zijn pakket terug te vinden.
Tracking nummer: 1ZE3384X6891522485

Als er duidelijkheid is over mijn pakket en het uiteindelijk wordt opgestuurd naar mijn adres in Nederland.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 februari 2018 om 14:39 geantwoord

Goedemiddag,

Onze Excuses voor het ongemak.

Wij hebben een overeenkomst met de opdrachtgever. Alleen de opdrachtgever kan een onderzoek laten instellen naar een pakket. Om die reden geven wij ook alleen informatie over het onderzoek aan de opdrachtgever.

Ik wil u daarom verwijzen naar de verzender voor verdere informatie.

UPS Social Media Team

Heeft op 19 februari 2018 om 14:47 geantwoord

Jullie wijzen alleen maar naar de opdrachtgever.. Ik voel mij zeer gedupeerd als ontvanger van een pakket.. De zoek aanvraag is door de Poolse opdrachtgever paar dagen geleden al ingestuurd. Hij heeft nog steeds geen reactie van UPS mogen ontvangen. Als koper van de inhoud wat in het pakket zit vind ik dat ik ook recht heb om te weten waar mijn pakket is. Jullie zijn niet hulpvaardig om te zorgen dat het wordt opgelost voor klant en ontvanger. Graag zou ik willen weten wanneer uw opdrachtgever een antwoord kan ontvangen, zodat hij mij de status kan melden.

Alle klachten die gemeld zijn door bedijn73