Klacht: Pakket wordt 9 km verderop gedumpt.

Burty op 15 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ups komt onaangekondigd een pakket leveren en dumpt het dan 9 km verderop bij een acces point. Terwijl er 800 meter hier vandaan een acces point is.

Gewenste Oplossing:

Of in de bilt of aangeven wanneer je ongeveer komt. Gewoon zoals alle andere bezorgers doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 15 september 2021 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bert,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat we het pakket niet hebben kunnen leveren terwijl u thuis was.

Mocht u in de toekomst vaker pakketten ontvangen via UPS dan kunt zich ook aanmelden voor onze Online service genaamd My Choice. Hierin heeft u de mogelijkheid leveringsopties te wijzigen. U kunt zich aanmelden via de volgende link:

https://wwwapps.ups.com/doapp/signupmychoice?locnl_nl

Als u voor mij uw trackingnummer heeft dan kan ik kijken of het nog mogelijk is om het alsnog naar uw thuis adres te sturen als u dat graag wilt.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Burty

Heeft op 16 september 2021 om 11:37 geantwoord

Ik heb inmiddels het pakket afgehaald 9 km verder op.
Heb weinig vertrouwen in het verslepen en daarmee mogelijk zoek raken van mijn pakket.
Het gaat me er om dat UPS een redelijk onderbouwing geeft waarom het pakket in een afhaalcentrum 9 km verder op dumpt terwijl er een afhaalcentrum op 700 meter van mijn huis is.

Alle klachten die gemeld zijn door Burty