Klacht: Pakket word niet geleverd

Monique045 op 18 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket werd donderdag verwacht, ik moest werken dus ik koos voor de optie om het naar een ophaalpunt te versturen. Het pakket werd niet geleverd dus ik heb die optie geannuleerd.

Vrijdag kreeg ik bericht dat het pakket voor het einde van de dag geleverd zou worden, nou was mijn vraag al wat is het einde van de dag? 18 uur? 24 uur? Maar nee geen pakket!

Zaterdag en zondag werd er niet geleverd

Maandag het zelfde verhaal, en weer de hele dag thuis voor niks! Nu krijg ik bericht dat het woensdag voor het einde van de dag word!!!

Dus dinsdag word er niet gewerkt? En hoezo einde van de dag? Postnl en alle andere pakketdiensten kunnen toch echt een tijdsindicatie geven! En ook de afspraken niet na komen!!

Ik wil mijn pakketje!

Als mijn pakket geleverd word en ik hier nog meer dagen voor thuis hoef te blijven!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Monique, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Kunt u mij de tracking nummer van het pakket sturen? Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 februari 2021 om 13:02 geantwoord

Beste Monique,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service