Klacht: Pakket wel betaald – niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 mei 2016 heb ik een bestelling gedaan bij Light in The Box en € 33,95 betaald. In juni 2016 is de postbode met het pakket bij de buren aan de deur geweest en wilde betaling voor invoerrechten. Dat wilden de buren niet en daarna heb ik niets meer ontvangen. Kan dit pakket nog eens verzonden worden, dan betaal ik deze kosten OF geef me het geld terug!
Betalingsgegevens: 11-05-2016
Worldpay Limited
SEPA IDEAL
IBAN: NL59ABNA0626226163
Omschrijving: 4825768268 0030001 574488562 mini-24188523 000157Light In The Box
Kenmerk: 11-05-2016 15.31 0030001574488562

Gewenste Oplossing:

Ik wil dit pakje nogmaals aangeboden krijgen en anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 23 september 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johanna van der Putten,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Een pakket waar douanekosten op zijn geheven, wordt in principe nooit aangeboden bij de buren. Afgezien daarvan zouden de kosten aan u worden terugbetaald, aangezien u had betaald voor dekking tegen invoerkosten. In dit geval kunnen wij alleen een terugbetaling verzorgen. Indien u de bestelling nog nodig heeft, verzoeken wij u een nieuwe bestelling te plaatsen.

De terugbetaling zal 33.95 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 1-5 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Pakket wel betaald niet ontvangen