Klacht: Pakket voor de deur!

op 29 maart 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Ik had iets besteld via i-net en het werd met DHL verzonden. Toen ik vanmiddag thuis kwam uit mijn werk, lag het (dure) pakket gewoon zo voor het oprapen voor mijn voordeur!!!! Ik vind dit niet normaal. Wie gaat de kosten vergoeden als het voor mijn deur word weggestolen???

Dat ze de volgende keer als ik niet thuis ben het pakket afgeven bij de buren ( MET EEN BRIEFJE IN MIJN BUS WAAR MIJN PAKKET IS AFGEGEVEN ) Of het later nog eens proberen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 maart 2013 om 11:53 geantwoord

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Het is absoluut niet de bedoeling dat onze pakketten onbewaakt voor de deur van een consument achtergelaten worden, en we hebben er daarom zorg voor gedragen dat de betreffende bezorger op de levering aangesproken wordt.

Selektvracht B.V. Webcare Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door channiie20