Klacht: Pakket vermist

op 25 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Graag uw aandacht voor het volgende; Op 14 september is er een pakket voor mij aangeboden aan Kiala, Track and tracé code: 002CL26, op 15 september is dat pakket volgens track and trace aangekomen op het laatste sorteerstation. Daarna is er niets meer veranderd in de informatie, er is geen bericht gekomen dat mijn pakket is aangekomen op het afleveradres Brink Amstelveen en op track and tracé is er ook geen nieuwe informatie gekomen.
Via de site van Kiala heb ik geprobeerd een bericht te verzenden door een contactformulier in te vullen, maar bij het invullen van de beveiligingscode onderaan het formulier gaat het mis; het systeem geeft aan dat de code niet goed is ingevuld. Ik heb dit wel 20 keer geprobeerd met steeds de nieuwe code en ook op een andere browser en via mijn telefoon maar het contactformulier wordt niet verzonden.
Waar is mijn pakket en waarom werkt het contactformulier totaal niet. Graag hierop uw antwoord.
Groeten, Peter Zaal.

Gegevens:
Afzender pakket: A.J.P. van Tiggelen uit Breda
Ontvanger pakket: Peter Zaal Amstelveen
Emailadres: p.j.z@ziggo.nl
Track and tracé code: 002CL26
Afleveradres: Brink 1188NC Amstelveen NL.

Als ik mijn pakket ontvang zoals is afgesproken. Als ik op een normale manier contact kan krijgen met iemand die zich hiervoor verantwoordelijk voelt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Zaal