Klacht: Pakket verloren

op 03 juni 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket van meer dan 30 kg (niet makkelijk te misplaatsen) is verloren geraakt bij Dynalogic.
Bpost heeft het bij hun afgeleverd en zegt dat het door hen tot 4x toe bij Dynalogic gescanned is. Dynalogic zegt het pakket niet te hebben ontvangen…
De klantenservice van Dynalogic zegt telkens alleen maar dat ze het pakket niet hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gevonden wordt en alsnog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2021 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dennis Mahieu,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat wij het product nog niet hebben ontvangen vanuit de leverancier.
Zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij u benaderen voor het inplannen van een afspraak.
Dynalogic gaat voor maximale klanttevredenheid en beleving waarbij de kwaliteit van de dienstverlening voorop staat.
Als organisatie bieden we dan ook onze oprechte excuses aan.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Heeft op 03 juni 2021 om 12:31 geantwoord

Dag Dynalogic,
Ik heb zonet Bpost voor de zoveelste maal gebeld ivm dit pakket, terwijl ze de voorbije dagen continu zeiden dat het pakket bij jullie afgeleverd zou zijn, zou het nu blijkbaar toch bij hun liggen maar wachten ze op jullie om het pakket bij hun op te pikken.
Zijn jullie hiervan op de hoogte?

Alle klachten die gemeld zijn door DennisMah