Klacht: Pakket verdwenen

Amresh op 16 december 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens UPS is mijn pakket afgeleverd. UPS was rond 18:00 voor de deur en zelf was ik rond 23:00 thuis. Ze geven aan dat ze het aan mij overhandigd hebben.volgens mijn deurbel heeft de bezorger aangebeld, pakket op de grond gezet en weggegaan. Na thuiskomst is mijn pakket weg.

Geld van mn bestelde producten compenseren of mijn producten vervangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Amresh, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 10 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Amresh

1 maand geleden - Ja dat heb ik al gedaan. vervolgens geven jullie aan dat het geleverd is. in het afleverbewijs word er aangegeven dat ik het heb ontvangen rond 18:00 terwijl ik niet thuis was. is dit de nieuwe manier van pakket leveren van jullie? https://ring.com/share/c9eba620-9061-43dd-89c7-f70587a6a083 Tracking nummer: 1Z03E82R6848876191

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Amresh, Bedankt voor uw bericht. We zien helaas nog geen claim terug met uw tracking nummer. u kunt contact opnemen met de zender om een claim in te dienen bij UPS. Vanuit deze claim zal een onderzoek gestart worden. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

UPS

Heeft op 16 december 2021 om 17:35 geantwoord

Beste Amresh ,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Amresh

Heeft op 16 december 2021 om 18:04 geantwoord

Ondank dat er geen claim is ingediend bij jullie (Philips) zegt van wel.

Is dit een nieuwe manier van leveren?

Alle klachten die gemeld zijn door Amresh