Klacht: Pakket verdwenen

op 30 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Via track trace gezien dat mijn bestelde bankje sinds 16 aug in het depot staat bij dpd in Amsterdam. Groupon geeft aan dat zij niks kunnen doen. Zelf dpd gebeld die zeiden dat ze in hun systeem zien dat het is bezorgd bij mij thuis op 16 augustus en dat er voor getekend is. Toen ik aangaf dat dit niet mogelijk is ivm mijn partner die wegens ziekte altijd thuis is. Hierop krabbelde de mevrouw van dpd terug en zei het is wel bezorgd maar niet voor getekend. Verder weigerde ze nog iets uit te zoeken. Dit mag volgens haar alleen op verzoek van Groupon. Die doen niks behalve mij het telefoonnummer van dpd mailen. Ondertussen heeft dpd snel op track & trace de status veranderd in afgeleverd nadat ik heb gebeld

Ik wil dat Groupon bij dpd uitzoekt waar mijn pakket/bankje is en die alsnog zsm bezorgd,

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 01 september 2016 om 09:35 geantwoord

Beste meneer/mevrouw de Jong,

Vervelend om te vernemen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Joan2