Klacht: Pakket vast in duitsland, Ik vraag duidelijkheid maar deze kunnen ze me niet geven

op 20 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een UPS Express pakket vast in het sorteer centrum in duitsland, Ik heb ups getwittert en gebeld maar ze kunnen mij allemaal niet vertellen wanneer dit naar nederland komt. Totaal klantonvriendelijk word je geholpen en totaal niet meewerkend naar een oplossing zoeken. Ze verstoppen zich continue achter de tracking regels. en dan zeggen ze van we kunnen geen garantie geven omdat het pakket nog ingeklaard moet worden. maar dat vraag ik helemaal niet. ik vraag heel simpel wanneer gaat het van het sorteer centrum maar nederland. Het betreft inmers geen UPS expedited pakket maar een express zending uit azie.

Tracking nummer 1Z3R22440467131167

Ik wil gewoon duidelijkheid. En wees eens wat klantvriendelijk/ Zelfs niet aangesloten bij een geschillenkomissie zegt alleen al genoeg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hoppatje123

4 maanden geleden - Ze reageren ook niet erg Express .....

Reactie van de melder van de klacht hoppatje123

4 maanden geleden - Er lijkt verandering te zijn. Tracking geeft nu aan in transit.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 december 2017 om 06:16 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Vanwege een vlucht vertraging is uw zending te laat in Duitsland aangekomen om nog op de 20e doorgestuurd te worden naar Nederland. Uw zending is vandaag aangekomen in Nederland en vrijgegeven door de douane.

Het pakket zal vandaag bij u worden aangeboden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door hoppatje123