Klacht: Pakket van en naar NL, via Frankrijk, nog steeds niet aangekomen

op 31 augustus 2018 over GLS in de categorie Logistiek

Een pakket, verzonden door MCS Fulfillment in Etten Leur afgelopen dinsdag, met bestemming Boskoop, is al sinds dinsdag aan het zwerven. Het is in GLS Rotterdam geweest (zo dichtbij) en vandaaruit naar Lille en Frankrijk verzonden, toen weer terug via Utrecht en nu (vrijdag) weer in Rotterdam. Ik vraag me af of ik deze zending ga ontvangen. Ik heb de hoop al opgegeven.

Het zou mooi zijn als ik het pakket vandaag ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GLS

Reactie van de melder van de klacht krflyer

3 maanden geleden - Het pakket is vandaag aangekomen. Ik zou de G uit GLS weglaten: - Global betekent niet dat een pakket wat mij betreft via Frankrijk hoeft te worden gerouteerd. Etten Leur - Rotterdam - Boskoop is stukken sneller. - Global betekent ook niet dat tracking info globaal wordt bijgehouden. https:gls-group.eu beweert dat mijn pakket nog in Carvin, Frankrijk is, https:www.gls-info.nl weet inmiddels dat het is afgeleverd. De webshop weet het ook nog niet. Kortom, op zijn meest samenwerkende couriers, maar vooral geen globale systemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GLS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krflyer