Klacht: Pakket terug

op 31 mei 2020 over Primera in de categorie Boekhandel

heb voor mijn nichtje pakket gemaakt,omdat ze net bevallen is. Vele baby kleding en benodigheden. Voor de papa klein cadeau bij. Zat shampoo en deodrant in vaderdag doosje. Pakket is terug gestuurt naar mij,omdat deodrant niet in pakket mag blijkbaar. 10 kg verpakking terug wegens 1 klein deodrant. Had aangetekend gestuurt voor 31,50 euro. Ook mijn andere pakket is terug. Daar zat kleding en schoolspullen in voor mijn andere nicht en neef. Zou leuk verassing zijn voor suikerfeest. Wegens klein parfum ook terug. Verwarrende is dat deze bij vliegreis in ruimbagage gewoon mee mag en niet als gevaarlijk wordt omschreven. Graag oplossing voor versturen van mijn pakjes waar ik al 61,00 euro voor betaald heb, maar nl nooit uit is geweest

als ik beide paketten kan versturen zonder weer voor te betalen. Zal deo en parfum uithalen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door asya