Klacht: Pakket te snel retour vanuit ophaalpunt

op 14 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een email ontvangen van de ups dat ik mijn pakket binnen 14 dagen dagen af kon halen bij het kiala punt ‘de buren’. Maar na 5 dagen bleek het al retour gestuurd te zijn naar de afzender. Deze heeft ups gebeld en kreeg te horen dat ze het pakket zodra het binnen was maar op eigen kosten nog een keer gestuurd moest worden. Dit vind ik niet netjes, aangezien ups zelf verkeerde informatie verstrekt.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket met spoed op kosten van ups naar mij verstuurd kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Cleobu

4 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie, mijn tracking nummer is : 1ZNW535TYZ20000418

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 december 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team. Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en nagaan waarom het pakket na een week retour is gegaan.

Zij zullen u hierover zo spoedig mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 15 december 2017 om 11:15 geantwoord

Ik ben zojuist gebeld door de Ups, ze geven toe inderdaad een fout gemaakt te hebben, want het pakket had niet zo snel al retour gemogen naar de afzender. Maar dat was nu mijn probleem, als ik het pakket nog een keer wilde laten verzenden moeten ik of de verzender gewoon weer verzendkosten betalen, want bij de pick up punt service geven ze geen 'aflevergarantie'. De meneer aan de telefoon was brutaal genoeg om te zeggen \"maar mevrouw, die verzendkosten zijn toch niet zo hoog, dus kunt u best nog een keer betalen\". Dus dat zij een fout maken heeft voor hun geen consequenties. Voortaan geen ups (voormalige kiala service) meer voor mij, ik betaal met liefde een klein beetje meer om mijn pakket wel normaal te ontvangen..

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Goedemorgen, De verzender heeft natuurlijk altijd de mogelijkheid hiervoor een klacht te loggen via onze Klantenservice om via die weg een credit voor de verzendkosten aan te vragen. Daar de verzender de betalende partij is zijn zij de enige die een credit aanvraag kunnen indienen. Onze klantenservice is bereikbaar via 020-5040500 ( lokaal tarief ) Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Cleobu

4 maanden geleden - Wat ik het vervelendst vind, is dat het social media team dat hier reageert andere instructies lijkt te hebben dan de klantenservice. De verzender, ook een particulier, heeft namelijk voordat ik hier een klacht plaatste de klantenservice gebeld en netjes uitgelegd wat er gebeurd was, maar ook zij werd telefonisch afgewimpeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Cleobu