Mijn Klacht:
Zaterdag 03.02.24 kreeg ik een email dat bezorging verhinderd is en bezorgdatum is aangepast. Vandaag 05.02.24 kreeg ik een mail dat ik niet thuis was en dat het pakket terug naar verzender wordt gestuurd omdat hij al 2x is aangeboden.Ik kan vanuit mijn raam de straat zien en er is geen DHL bezorger geweest en ik ben de hele dag thuis geweest.En 2x aangeboden? Vandaag? Lijkt mij sterk…..
Waarschijnlijk zowel zaterdag als vandaag had bezorger geen zin meer maar breng het dan naar een afhaalpunt.Nu dupeer je mijn kind die het pakket echt voor donderdag moest hebben.
Gewenste Oplossing:
Dat het pakket alsnog voor donderdag 08.02.24 geleverd wordt.


