Klacht: Pakket op verkeerde huisnummer geleverd, klantenservice niet bereikbaar

op 20 mei 2020 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 dagen geleden een bestelling geplaatst. Per ongeluk het verkeerde huisnummer vermeld. Hier konden ze niks meer aan veranderen. Pakket is terug gestuurd naar verzender. Ik heb al meerdere mails verstuurd en vaak gebeld maar met geen gehoor. Ik heb betaald voor mijn bestelling en heb deze dus niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug.
Reactie van de klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rooshuurdeman