Klacht: Pakket op verkeerde adres afgeleverd

mariannevermeesch op 25 februari 2021 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger is er gewoon van uitgegaan dat wij niet thuis zouden zijn en heeft het pakket op een depot afgegeven, drie dorpen verder van mijn adres. Hij vond de weg te slecht, terwijl andere bezorgers van dit bedrijf en andere bedrijven hier bijna elke dag komen. We zijn al weken bezig om het pakket hier te krijgen maar dat is nog steeds niet gelukt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn pakket hier afgeleverd is en dan ook nog binnen een week vanaf nu.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevermeesch