Klacht: Pakket op afgeleverd maar niets ontvangen.

Hallo,
Ik heb een pakket besteld van Viadennis International BV. Omdat ik het erg lang vond duren voordat dit afgeleverd werd heb ik via mijn pakketnummer gezocht waar het pakket zich op dit moment bevind.
Tot mijn verbazing staat dit al op afgeleverd ( dinsdag 13/2 14.14 uur) Op dit tijdstip was ik thuis maar is hier niets aangeboden.
Is er voor dit pakket getekend?? zou ik graag zien waar afgeleverd en met welke naam getekend!.

Har van de Vondervoort

Graag zou ik weten waar mijn bestelling gebleven is en een vergoeding om hetzelfde product weer te bestellen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Zenzi Havanezers

9 maanden geleden - Mijn geduld werd op de proef gesteld! Vanmorgen werd het pakketje afgeleverd. Blijft nog de vraag waar was mijn “ niet thuis bericht” of waarom pas 3 dagen na “aflevering”.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zenzi Havanezers