Klacht: pakket nooit ontvangen, adres check online zara onprofessioneel

op 21 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket ontvangen, maar er is een verkeerde postcode aan mijn straatnaam gekoppeld bij het bestellen van de goederen. Nu is het pakket afgeleverd, maar niet bij mij in amsterdam zuid. Bij postNL verwijzen ze me naar zara, en bij zara verwijzen ze me naar postnl. Of ik niet even naar de postcode wil rijden om te kijken of hij daar ligt?! Ik heb al betaald en gebakken lucht ontvangen. Dit is de zoveelste foutieve bezorging die ik bij POSTNL meemaak. Zara moet bovendien een betere controlecheck doen op adres.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn order kwijtgescholden word en mijn geld terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mc_v