Klacht: Pakket nog steeds niet toegekomen

op 21 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo!
Ik heb ondertussen al 2 klachten gepost ondertussen mijn 3de..
Wanneer komt mijn pakketje toe?
Ik wacht er nu al zolang op en zou het graag willen gebruiken!
Het staat op naam van: lauren van speybroeck
hopelijk nu eens een antwoord..

Als ik mn pakketje zal ontvangen hebben!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

8 maanden geleden - kunt u uw bestelnummer geven, dan kunnen wij dit doorgeven aan de klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Nenaxx

8 maanden geleden - Bestelnummer: 1606050618255847

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 juli 2016 om 21:19 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij lightinthebox.com.
Het is niet gelukt om uw bestelling bij u af te leveren en het pakket is daarom naar ons teruggestuurd. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Aangezien dat we niet kunnen garanderen dat de herzending niet het zelfde probleem zou tegemoet komen, zullen we direct een volledige terugbetaling voor u verwerken. Als u de producten alsnog wilt ontvangen, gelieve een nieuwe bestelling plaatsen

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nenaxx