Klacht: Pakket nog steeds niet toegekomen!

op 21 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb nu al enkele emails gestuurd voor meer info over mn pakket!
Ik zou graag eens willen weten wanneer het gaat toekomen?
Ik ben nu al een tijdje aan het wachten en versta het niet dat het zolang duurt!
Bestelnummer 1606050618255847
Hopelijk krijg ik een bericht terug!
Mvg, Lauren

Als ik mn pakket zal hebben

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 juli 2016 om 21:31 geantwoord

Bedankt voor het winkelen bij lightinthebox.com.
Het is niet gelukt om uw bestelling bij u af te leveren en het pakket is daarom naar ons teruggestuurd. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Aangezien dat we niet kunnen garanderen dat de herzending niet het zelfde probleem zou tegemoet komen, zullen we direct een volledige terugbetaling voor u verwerken. Als u de producten alsnog wilt ontvangen, gelieve een nieuwe bestelling plaatsen

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nenaxx