Klacht: Pakket nog niet binnen.

op 14 december 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een product bestelt die de volgende dag gelijk bezorgt zou worden dat zou gaan om dinsdag 12-12-2017 dat bcc kiest voor dhl is denk ik hun probleem. ik ben op me werk er daar stond bij track en trace Bezorging ingepland in de rit van de bezorger. Dus ik denk mooi ik halve dag vrij nemen want hij kon tussen 14:00 en 18:00 geleverd worden. Ik ben thuis kijk om een uur of 4 hoe het er mee zit hebben ze het opeens naar een dag later gezet Bezorging op dit moment verhinderd stond er maar met totaal geen rede hoe of wat zodat ik er begrip voor kan hebben. Ik dacht zal wel druk zijn pech ik de dag erna woensdag 13-12-2017 weer om half 2 thuis halve dag vrij kost mij weer geld maar wil dat pakketje hebben. Er staat weer wordt tussen 14:00 en 18:00 geleverd! het is 17:00 en het staat er nog steeds ondertussen al 18:00 geweest maar ik las online dat ze nog wel is om 20:00 komen. Het was 20:20 ondertussen dus ik bel dhl maar is dat kon tot 21:00 helaas konden die ook totaal geen uitleg geven hoe of wat hij zou geleverd moeten worden maar bij hun stond die al in de rit voor morgen.

Ik wil een compensatie ik neem 3 keer een middag vrij en 2 keer voor niks terwijl er staat dat hij geleverd wordt en als die vandaag weer niet komt 3 keer voor niks maar als dat zo is twijfel ik het terug te sturen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 december 2017 om 10:27 geantwoord

Heeft op 25 december 2017 om 11:54 geantwoord

Beste heer Jansen,

Naar aanleiding van het bericht van mijn collega Judith is er onderzoek gedaan naar de status van verzending van uw DHL pakket. Dit is nog volop gaande. Uiterlijk zaterdag krijgt u uitsluitsel hierover.

Mijn oprechte excuses voor de overlast.

Marlies

Team Customer Care

BCC is net DHL beloven dingen en je hoort niks meer.

Alle klachten die gemeld zijn door sjwj88