Klacht: Pakket niet ontvangen.

op 14 september 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

7-8-2018 bestelling geplaatst.
Pakket getraceerd via track and trace echter staat er dat het pakket alleen electronisch aangemeld ks.

Na 20 dagen is de status van de track and trace nog steeds niet veranderd. Het pakket label is wel aangemaakt maar het pakket is nog niet ontvangen door de koerier.

Pakket als nog versturen. Of opnieuw versturen met een goed kloppende track and trace code.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Beste klant, Bedankt voor uw reactie en excuses voor het ongemak! Wat is het bestelnummer? Wij zullen dan deze zaak zo snel mogelijk voor u oplossen.

Reactie van de melder van de klacht Basbru

3 maanden geleden - Bestelnummer is: 1808061330287960

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Beste , Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18721541 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Carla Lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht Basbru

3 maanden geleden - Inmiddels heeft lightindebox de bestelling geannuleerd. Dit is niet de oplossing waar ik naar opzoek ben. Ik heb deze 4 camera's besteld voor een totaal bedrag van 453,17. Wanneer ik een nieuwe bestelling moet plaatsen ben ik voor dezelfde bestelling nu 587.82 kwijt. Graag de order niet annuleren maar opnieuw versturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Basbru