Klacht: Pakket niet ontvangen

Vrijdag 02-02-2018 zou ik een pakket ontvangen maar ben deze helaas net misgelopen dus heb ik op de site een nieuwe afspraak gemaakt voor Vandaag 02-02-2018 en aangeven dat er evt ook bij de buren afgegeven mag worden want zij zijn deze dag ook de hele dag thuis netzoals ik. Vandaag 05-02-2018 zou ik dus alsnog het belangrijke pakketje ontvangen. Tot mijn verbazing hoorde ik om 13:30 uur de brievenbus en ben gelijk gaan kijken en lag er een niet thuis briefje op de mat (niet aangebeld of geklopt niks, de bel doet het gewoon en ik heb hier 2 honden lopen en was gewoon beneden )Ik heb snel mijn schoenen aangedaan en bij de buren gaan kijken maar trof daar geen bezorger aan dus ben ik naar de weg gerend achter de bezorger aan maar ook daar niemand meer te bekennen. (Dus de bezorger had enorme haast want ben er gelijk achteraan gegaan) ik heb de klantenservice gebeld het verhaal uitgelegd en toen werd er aangegeven dat het idd niet de bedoeling was op deze manier maar dat jullie geen pakketjes bij iemand anders afgeven (waarom dan de optie of het pakket evt bij iemand anders afgegeven mag worden indien niet thuis?) Het enige wat ze voor me kon doen is een nr geven om een klacht in de dienen. Zo gezegt zo gedaan daar werd weer aangeven dat ze idd zag dat het bij de buren afgegeven mag worden dat ze het heel erg vreemd vind en die persoon hierop aan zou spreken. terwijl de vrouw bij de klantenservice aangaf dat ze dat nooit deden??? En omdat dit de 2e keer niet thuis was werd hij naar een afhaalpunt gebracht waar ik hem zelf kan afhalen?? Als ik dat had gewild had ik dat gelikk wel gegaan. Maar de mogelijkheid om de bezorger op te bellen en hem alsnog met een pakketje terug naar ons te sturen behoorde niet tot de opties… Maar nu heb ik nog mijn pakketje niet die ik toch echt nodig heb. Hele dag thuis voor een bezorger die niet eens de moeite nam om aan te bellen gelijk niet thuis door de bus en vervolgens als een speer vertrokken is. Wat voor gang van zaken is dit??

Jullie mogen net een flinke vergoeding komen want dit gaat echt helemaal nergens over. + jullie mogen de bezorger even flink tot de orde roepen en vragen waarom hij niet heeft aangebeld of geklopt en als een speer weer weg was. Of zoals aangegeven bij de buren heeft afgegeven.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 februari 2018 om 21:47 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Slechts een uitleg wat totaal niet kloppend is.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickvk055